|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6914
|
Назва: | Деякі підходи до реформування змісту методики викладання природничих дисциплін у загальноосвітніх і вищих педагогічних навчальних закладах |
Автори: | Пінський, О.О. Іллічева, Л.С. |
Ключові слова: | методика викладання природничі дисципліни вищий навчальний заклад |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Демократична перебудова суспільства, яка розпочалася в Україні на початку 90-х років минулого століття спонукала до перебудови освітнього простору нашої держави. Перед загальноосвітніми і вищими навчальними закладами постало питання створення новітньої системи навчання, яка була б орієнтова та на входження у загальний світовий освітній простір, що зумовлює зміну освітньої парадигми, означає пошук нових напрямів, форм, методів навчання, та, в свою чергу, вимагає більш досконалої системи підготовки педагогічних кадрів.
Якісні зміни в системі біологічної освіти в сучасній школі передбачають відмову від старих підходів, що зводились до надання учням як можна більшої кількості знань фактичного матеріалу. Бурхливий розвиток природничих наук унеможливлює, навіть за умови 12-тирічного терміну навчання, надання сучасним школярам повного обсягу необхідних знань. Вирішення цього питання полягає у спрямуванні сучасних методик на те, щоб навчити учнів здобувати знання самостійно, перетворивши їх з пасивних слухачів на активних і постійних здобувачів знань. Учитель сучасної школи має відмовитись від ролі доповідача, набувши функції людини-професіонала, яка вдумливо скеровує процес навчання. Для цього він повинен володіти не тільки класичними основами методики викладання біології, а й інноваційними технологіями навчання, їх науковими основами та шляхами впровадження. |
Опис: | Пінський О. О. Деякі підходи до реформування змісту методики викладання природничих дисциплін у загальноосвітніх і вищих педагогічних навчальних закладах / О. О. Пінський, Л. С. Іллічева // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 106-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6914 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|