DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7158
|
Назва: | "М’яка" диференціація навчання у загальноосвітньому навчальному закладі |
Автори: | Шиян, Н.І. |
Ключові слова: | диференціація навчання загальноосвітній навчальний заклад |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Основними документами, які регулюють реформування освіти в Україні, проголошено профільність як головний чинник перебудови старшої школи.
Профільне навчання розглядається як „вид диференційованого навчання, який передбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів і створення умов для навчання старшокласників, відповідного до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчального процесу”. Профільне навчання
покликане створити оптимальні умови для виявлення задатків, розвитку інтересів і здібностей кожного школяра, його соціалізації шляхом реалізації сукупності методів, форм та засобів навчання, які ґрунтуються на врахуванні індивідуальних особливостей учнів. Саме такий підхід дозволяє говорити про можливість використання в старшій школі „м’якої” диференціації. Ми обґрунтовуємо „м’яку” диференціацію навчання як вид диференційованого навчання, що базується на створенні в одному класі динамічних груп учнів, які працюють за різнорівневими програмами. Наш підхід до розуміння можливостей „м’якої” диференціації полягає в розв’язанні проблеми вивчення предметів у старшій ланці загальноосвітньої школи на профільному рівні в тому випадку, коли виділення в школі окремого класу для профільного вивчення предмета (тим більше декількох класів) або з низки причин неможливе або вимагає великих фінансових витрат. |
Опис: | Шиян Н. І. "М’яка" диференціація навчання у загальноосвітньому навчальному закладі / Н. І. Шиян // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 287-290. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7158 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|