DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7272
|
Назва: | Оцінювання предметної географічної компетентності учнів |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід компетентність учнів предметні компетенції рівні сформованості контроль критерії оцінювання показник компетентності географія географічна компетентність |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано поняття "географічна компетентність учнів" та "географічна компетенція учнів" як провідні категорії компетентнісного навчання географії, означено різновиди географічних компетенцій учнів. У роботі відображено основні критерії визначення рівня сформованості предметної географічної компетенції учнів як підґрунтя оцінювання їхньої географічної компетентності. |
Опис: | Вішнікіна Л. П. Оцінювання предметної географічної компетентності учнів / Л. П. Вішнікіна // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, ІІІ (26), Issue: 50. Budapest, 2015. – C. 37-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7272 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|