DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7274

Назва: Зміст предметних географічних компетенцій учнів
Автори: Вішнікіна, Л.П.
Ключові слова: географічна компетентність
предметні географічні компетенції
компетентнісний підхід
ключові компетенції
міжпредметні компетенції
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема наукового обґрунтування та конкретизації змісту предметних географічних компетенцій учнів, дається аналіз понять «компетентність», «ключові компетенції», «міжпредметні компетенції», «предметні географічні компетенції». Наведено приклад визначення орієнтовного змісту предметної географічної компетенції "знання" на основі оновленої навчальної програми з географії для основної школи.
Опис: Вішнікіна Л. П. Зміст предметних географічних компетенцій учнів / Л. П. Вішнікіна // Імідж сучасного педагога. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2015. – №10. – С. 24-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7274
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vishnikina2.pdf220,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок