|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Наукові праці >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7391
|
Назва: | Дидактика географії |
Автори: | Самойленко, В.М. Топузов, О.М. Вішнікіна, Л.П. Діброва, І.О. |
Ключові слова: | дидактика географія учні шкільна географія навчальна діяльність географічні компетенції підручний комп’ютеризоване навчання навчальний профес навчально-пізнавальна діяльність педагогічні технології |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У монографії викладено основні складники дидактики географії як вчення, що досліджує різні форми взаємодії навчання й учіння в процесі оволодіння учнями змістом географії у загальноосвітніх навчальних закладах.
Розглянуто теоретичні засади навчання географії, особливості його компетентісної орієнтації, методи педагогічного наукового дослідження у шкільній географії й ретроспективу її становлення на теренах України та закор-доном, а також характерні риси чинної системи шкільної географічної освіти. Розкрито компоненти психодидактичного підґрунтя навчання географії з виокремленням психодидактичних засад цього навчання, що розвиває, й дидактичних принципів організації такого процесу. Викладено диференціацію й підходи до формування географічних компетенцій учнів і актуальні методи й методичні прийоми навчання географії. Розглянуто сучасні засоби навчання географії разом із географічними навчальними моделями. Висвітлено основні складники комп'ютериза-ції процесу навчання географії з приділенням головної уваги розробці поступальних електронних підручників і застосуванню географічних інформаційних систем і технологій. Систематизовано й розкрито різноманітні форми організації навчального процесу з географії з висвітленням організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з географії у різних режимах (традиційному, самостійної роботи й інтерактивному) та розглядом традиційних й нетрадиційних видів уроку географії, практичної й домашньої роботи з географії та позакласного й профільного географічного навчання. Наведено підходи до проектування й реалізації системи контролю, у т.ч. тестового, знань і вмінь учнів з географії. Виконано систематизацію сучасних технологій навчання географії з розкриттям особливостей застосування найбільш провідних.
Для фахівців у сфері педагогіки й географії, студентів і викладачів університетів і вищих навчальних закладів, передусім педагогічних, а також співробітників загальноосвітніх навчальних закладів і інших установ і організацій освітнього профілю. |
Опис: | Дидактика географії : монографія (електронна версія) / В. М. Самойленко, О. М. Топузов, Л. П. Вішнікіна, І. О. Діброва. – К.: Ніка-Центр, 2013. – CD (40 Мб), ISBN 978-966-521-619-3. – 570 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7391 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|