DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7673
|
Назва: | Ознаки психотравмуючої ситуації у професійно-педагогічній діяльності викладачів ВНЗ |
Автори: | Дзюба, Т.М. |
Ключові слова: | психотравмуюча ситуація вищий навчальний заклад викладач мобінг професійно-педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження здійснити емпіричний аналіз ознак мобінгу як психотравмуючої ситуації у професійно-педагогічній викладача ВНЗ.
У професійно-педагогічних колективах ВНЗ явище мобінгу також не є виключенням. На думку С.О. Дружилова, у професійно-педагогічній діяльності має місце так званий інституційний мобінг – моральне переслідування працівників із використанням таких інституцій як атестація персоналу, кваліфікаційні іспити, розгляд службових суперечок тощо. |
Опис: | Дзюба Т. М. Ознаки психотравмуючої ситуації у професійно-педагогічній діяльності викладачів ВНЗ / Т. М. Дзюба // Психологія травми: дискусійні питання психологічної допомоги. Тези Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 20-21 квітня 2017 року) / упорядн. Іщук О. В. – Запоріжжя: «Copy Art», 2017. – С. 28-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7673 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|