DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7994
|
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчості в дітейй |
Автори: | Атаманчук, Н.М. |
Ключові слова: | творчість діти творчі здібності творча особистість |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема розвитку творчих здібностей, виховання творчої особистості в наш час є досить актуальною. Це, передусім, пов'язано з потребою суспільства в неординарній творчій особистості. Навчання і виховання юних талантів нині викликає гострий інтерес. Саме тому, досить важливим є виявлення та розвиток творчих здібностей в дитинстві, а також проведення для педагогів, батьків консультаційної та просвітницької роботи з даного питання.
Творчість – характеристика суб’єкта, що відповідає вимогам екстраординарності, як її результату, так і її способів здійснення.
Фромм наголошував, що творчість – це спосіб дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення у нестандартних ситуаціях, це спрямованість на відкриття нового і здатність до глибокого усвідомлення свого досвіду. |
Опис: | Атаманчук Н. М. Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчості в дітей / Н. М. Атаманчук // Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : Збірник наукових матеріалів ІІ Всеукр. наук.- практ. конф. (17 травня 2017 року, м.Полтава). – Полтава: Видавець Шевченко Р. В., 2017. – С. 3-6. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7994 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|