DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8036
|
Назва: | Психологічні аспекти педагогіки партнерства нової української школи |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | педагогіка партнерства освітнє середовище особистість толерантна особистість |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Згідно концепції «Нова українська школа», що ухвалена рішенням колегії МОН від 27.10.2016 року, освітні заклади мають
працювати на засадах «педагогіки партнерства». Основні принципи цього підходу: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (про активність, право вибору та
відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи
соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей). |
Опис: | Яланська С. П. Психологічні аспекти педагогіки партнерства нової української школи / С. П. Яланська // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика,
корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.)
[Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих, В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені
В.Г. Короленка, 2017. –С. 317-319. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8036 |
Розташовується у зібраннях: | Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|