DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8582
|
Назва: | Психолого-емоційна адаптація майбутніх вчителів початкових класів до роботи в шкільному закладі |
Автори: | Жук, К.О. Верхогляд, І.М. |
Ключові слова: | адаптація майбутніх вчителів адаптація вчитель початкових класів адаптація до роботи вчителя адаптація вчителя робота в школі |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Процеси адаптації є об'єктом дослідження багатьох дослідників як в нашій країні, так і за кордоном. Причиною зростаючого інтересу до адаптаційних процесів є динамізм сучасного життя і виробництва. Особливо цікавою темою дослідження є адаптація молодого вчителя до роботи у шкільному навчальному закладі. Мета статті: визначити шляхи адаптації молодих педагогів до роботи у шкільному навчальному закладі. У зв’язку з метою, були поставленні наступні завдання: виявити функції адаптації; розкрити структуру адаптації молодого учителя; охарактеризувати етапи адаптації. |
Опис: | Жук К. О. Психолого-емоційна адаптація майбутніх вчителів початкових класів до роботи в шкільному закладі / К. О. Жук, І. М. Верхогляд // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 101-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8582 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|