DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9173
|
Назва: | Модель взаємодії дорослих та дітей в сучасній загальноосвітній школі |
Автори: | Гриженко, О. |
Ключові слова: | педагогіка співробітництва загальноосвітня школа модернізація освіти педагогічний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогіка співробітництва як новий напрям педагогічної науки з’явилася у 80-і роки ХХ століття як узагальнення наукових поглядів багатьох учених вітчизняної і зарубіжної школи (К.Д. Ушинський, Н.П. Пирогов, Л.М. Толстой, С.Т. Шацький, В.О. Сухомлинський, А.С. Макаренко,
Ж.-Ж. Руссо, Я. Корчак, К. Роджерс, Е. Берн та ін. ). Вона породила численні інноваційні процеси в освіті, вихованні і розвитку, викликала громадський інтерес до нових пошуків і прагнення відновити
традиційні форми і зміст освіти і виховання, запропонувала обґрунтування ідей гуманізму, що характеризують школу, і як одну з головних – співробітництво дорослих і дітей. |
Опис: | Гриженко О. Модель взаємодії дорослих та дітей в сучасній загальноосвітній школі / О. Гриженко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 60-61. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9173 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|