DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9599
|
Назва: | Формування пізнавальної самостійності школярів у процесі вивчення хімії |
Автори: | Шиян, Н.І. |
Ключові слова: | пізнавальна самостійність школярів самостійна робота урок учень організація навчання вивчення хімії |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Пізнавальна самостійність школярів формується при виконанні учнями самостійної роботи як виду діяльності з різними джерелами знань. Самостійна робота відрізняється від інших видів діяльності тим, що учень сам ставить собі мету, для досягнення якої, що особливо важливо, вибирає зміст, форми і методи роботи. Ніякі знання, не ставши об’єктом власної діяльності, не можуть вважатися справжнім надбанням людини. Під самостійною роботою ми розуміємо оволодіння школярами знаннями, практичними вміннями та навичками у всіх формах організації навчання як під керівництвом учителя, так і без нього. Педагогічна цінність самостійної роботи полягає в забезпеченні активної пізнавальної діяльності
кожного учня, його максимальної індивідуалізації з урахуванням його психофізіологічних особливостей та
академічної успішності, нахилів та здібностей і передбачає мету: максимально сприяти розвитку індивідуальності. Дидактична ефективність самостійної роботи учнів багато в чому залежить від ретельної
її підготовки та керівництва з боку вчителя. Педагог повинен не випускати з виду жодного учня, бачити не тільки загальну обстановку на уроці, а й ступінь включеності у навчально-пізнавальну діяльність кожного окремого учня. |
Опис: | Шиян Н. І. Формування пізнавальної самостійності школярів у процесі вивчення хімії / Н. І. Шиян // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 231-232. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9599 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|