DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми НУШ

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 76
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Steam-проєкти у НУШ: досвід школиБогатирьова, І.М.; Саєнко, Т.Б.; Рохман, Ю.М.
2022Адаптація майбутніх учителів природничих наук до умов та форм проведення сучасного освітнього процесуПоловинка, Д.С.
2021Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освітиТкаченко, М.А.
2023Використання інноваційних педагогічних технологій на заняттях технологічної освітньої галузі НУШБохонько, Є.О.; Поліщук, В.О.
2019Вплив соціальних мереж на безпеку життя у професійній діяльності педагогаЯрослав, Т.О.
2023Гейміфікація як інструмент активізації навчального процесу у соціальних мережах початкової школи в умовах НУШЛіненко, Н.
2019Гендерна проблематика в контексті Нової української школиБайдюк, Н.В.
2023До питання основних принципів методики формування предметної компетентності в умовах НУШРябець, С.І.; Мисник, А.В.
2016До питання про розробку проекту "Нова українська школа: нові стандарти загальноосвітньої школи"Страшко, С.В.; Білик, В.Г.; Бойчук, Ю.Д.; Босенко, А.І.; Гончаренко, М.С.; Гриньова, М.В.; Дутчак, М.В.
2023Екскурсії до Хорольського ботанічного саду як один із способів реалізації змісту навчальних програм природничої освітньої галузі НУШ у 5-6 класахЄгоркіна, С.О.
2021Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області)Тесля, Л.В.
2018Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШПочинок, Є.А.
2019Етнопедагогічні засади і національно-духовні цінності Нової української школиРуденко, Ю.Д.
2019Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2020Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школіШпак, В.П.
2024Зв’язок і наступність ідей Г. Ващенка про фізичне виховання молоді з ключовими положеннями НУШМокляк, В.М.; Петренко, Л.М.
2020Змістова характеристика понятійного конструкту «Формування пізнавального інтересу особистості школяра до трудового навчання»Іманова, С.
2024Індивідуалізація навчання математики учнів НУШМоторіна, В.Г.; Савченко, М.П.
2019Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліоТопчій, Н.М.
2020Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребамиМатвеєва, Н.О.
Відображення результатів від 1 до 20 із 76
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок