|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми НУШ
Відображення результатів від 1 до 20 із 76
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | Steam-проєкти у НУШ: досвід школи | Богатирьова, І.М.; Саєнко, Т.Б.; Рохман, Ю.М. |
2022 | Адаптація майбутніх учителів природничих наук до умов та форм проведення сучасного освітнього процесу | Половинка, Д.С. |
2021 | Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти | Ткаченко, М.А. |
2023 | Використання інноваційних педагогічних технологій на заняттях технологічної освітньої галузі НУШ | Бохонько, Є.О.; Поліщук, В.О. |
2019 | Вплив соціальних мереж на безпеку життя у професійній діяльності педагога | Ярослав, Т.О. |
2023 | Гейміфікація як інструмент активізації навчального процесу у соціальних мережах початкової школи в умовах НУШ | Ліненко, Н. |
2019 | Гендерна проблематика в контексті Нової української школи | Байдюк, Н.В. |
2023 | До питання основних принципів методики формування предметної компетентності в умовах НУШ | Рябець, С.І.; Мисник, А.В. |
2016 | До питання про розробку проекту "Нова українська школа: нові стандарти загальноосвітньої школи" | Страшко, С.В.; Білик, В.Г.; Бойчук, Ю.Д.; Босенко, А.І.; Гончаренко, М.С.; Гриньова, М.В.; Дутчак, М.В. |
2023 | Екскурсії до Хорольського ботанічного саду як один із способів реалізації змісту навчальних програм природничої освітньої галузі НУШ у 5-6 класах | Єгоркіна, С.О. |
2021 | Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області) | Тесля, Л.В. |
2018 | Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШ | Починок, Є.А. |
2019 | Етнопедагогічні засади і національно-духовні цінності Нової української школи | Руденко, Ю.Д. |
2019 | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2020 | Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школі | Шпак, В.П. |
2024 | Зв’язок і наступність ідей Г. Ващенка про фізичне виховання молоді з ключовими положеннями НУШ | Мокляк, В.М.; Петренко, Л.М. |
2020 | Змістова характеристика понятійного конструкту «Формування пізнавального інтересу особистості школяра до трудового навчання» | Іманова, С. |
2024 | Індивідуалізація навчання математики учнів НУШ | Моторіна, В.Г.; Савченко, М.П. |
2019 | Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліо | Топчій, Н.М. |
2020 | Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами | Матвеєва, Н.О. |
Відображення результатів від 1 до 20 із 76
|