DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми особливі освітні потреби
Відображення результатів від 1 до 12 із 12
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim przedszkolu | Plaskura, M. |
2015 | Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у сфері забезпечення особливих освітніх потреб осіб з інвалідністю | Жакун, Н.В. |
2024 | Інклюзивність та безбар’єрність в Україні: євроінтеграційний підхід | Плис, О.С. |
2023 | Окремі аспекти формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової освіти | Олійник, А.; Коваль, Н. |
2022 | Організація ефективної роботи вчителя інклюзивного класу | Хімінець, В.Є. |
2022 | Основні проблеми інклюзивного фізичного виховання дітей з особливими потребами | Гук, Г.; Боднар, І. |
2020 | Особливості організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти на уроках природничого циклу | Зайцева, І.О.; Руча, А.В. |
2020 | Підготовка вчителя початкових класів до опанування учнями з особливими освітніми потребами знаннями про синтаксис | Пахомова, Н.Г.; Дрозд, Л.В.; Падун, В.С. |
2023 | Психологічні особливості копінг-поведінки батьків, які виховують дітей з особливими потребами | Вовк, Н.П.; Кононенко, О.М. |
2020 | Специфіка роботи комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Полтавської районної ради в умовах адміністративно-територіальної реформи | Павлик, Н.М. |
2022 | Формування пізнавальної діяльності в учнів з особливими освітніми потребами під час науково-дослідної роботи на уроках природничого циклу | Баранник, Н.В.; Дяченко-Богун, М.М. |
2024 | Цифрова нерівність в освіті: аналіз впливу та стратегії подолання в контексті дистанційного навчання осіб з порушеннями психофізичного розвитку в умовах війни | Дрозд, Л.В. |
Відображення результатів від 1 до 12 із 12
|