DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15547

Назва: Використання Lego конструктору в освітньому процесі ЗДО
Автори: Стебакова, О.І.
Ключові слова: Lego-конструювання
освітній процес
ЗДО
дошкільна освіта
дошкільний вік
Lego
гра
виховання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання використання Lego-конструктору у роботі з дітьми дошкільного віку. Розглянуто можливості застосування ігрової технології у різних режимних моментах закладу дошкільної освіти. Реформи, що відбуваються в сучасному світи, призводять до корегування методично-технологічних аспектів дошкільної освіти. В освітньому процесі з’являється велика кількість нових ігор та розваг. Діти з легкістю оволодівають інформаційно-комунікаційними технологіями і традиційними засобами навчання та виховання здивувати їх дуже важко. Педагоги намагаються всіляко використовувати різні сучасні методи для кращого засвоєння дітьми знань, умінь та навичок.
Опис: Стебакова О. І. Використання Lego конструктору в освітньому процесі ЗДО / О. І. Стебакова // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. – Полтава: ФОП Цьома С.П., 2019. Вип. 3. – С. 196-199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15547
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf309,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок