DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18053
|
Назва: | Рівні застосування інформаційних технологій у процесі управління закладом загальної середньої освіти |
Автори: | Чернявський, А.А. |
Ключові слова: | навчально-виховний процес керівник педагогічний колектив заклад загальної середньої освіти технології навчання інформаційні технології |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Управління навчальним закладом розглядають, як складну структуру, що
включає духовні та матеріальні процеси. Основною складовою кожного
освітнього закладу є людина. Та важливим елементом для нормального
функціонування закладу є певні технічні засоби. Цифрові інформаційні засоби
розглядаються як системні утворення для реалізації процесу навчання. У
структурі управління навчальним закладом є дві основні підсистеми, а саме:
керуюча і керована. Під поняттям «керована система» виступає навчально-виховний процес, люди та інші об’єкти. Під поняттям «керуюча система» –
розуміють коло посадових осіб та колегіальних органів, діяльність яких
спрямована на організацію та регулювання навчально-виховного процесу з
метою одержання його оптимальних результатів.
Сутність такого управління полягає в бажанні педагогічного колективу
досягти певних результатів за допомогою розвиненого інформаційного
забезпечення, яке стає край необхідне для аналітичної діяльності. Головна
задача керівника – це узагальнення результатів, визначення проблеми та
розробити тенденції для прийняття правильного управлінського рішення.
Виходячи з детального аналізу, розробляються перспективи на наступний рік
та планується уся робота школи. |
Опис: | Чернявський А. А. Рівні застосування інформаційних технологій у процесі управління закладом загальної середньої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 244-246. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18053 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|