DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18949

Назва: Типові помилки управління інноваційною діяльністю педагогів та можливі шляхи їх усунення
Автори: Барбінова, А.В.
Ключові слова: педагог
діяльність педагога
інновації
інноваційна діяльність закладів освіти
заклад освіти
інновації в освіті
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Метою інноваційної діяльності закладів освіти різних типів є бачення кінцевого результату, на основі якого формується стратегія його досягнення. При цьому важливо усвідомити, якою буде модель бажаного творчого пошуку. Комплексне бачення інноваційної діяльності полягає у осмисленні етапів та термінів досягнення очікуваного результату; раціональному доборі засобів досягнення мети. Важливим чинником інноваційної діяльності є вміння вирізнити нововведення від традиційних методів і форм педагогічної діяльності. Зважаючи на стрімкий розвиток інноваційних технологій, уже на етапі визначення мети інноваційної діяльності у педагогів можуть виникати труднощі у диференціації інноваційних та класичних технологій. Не маючи достатньої мотивації до запровадження інноваційних форм і технологій в освітній процес, виникає опір нововеденням.
Опис: Барбінова А. В. Типові помилки управління інноваційною діяльністю педагогів та можливі шляхи їх усунення // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 69-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18949
Розташовується у зібраннях:Управлінський дискурс макаренківської педагогіки

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf281,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок