|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Слово і справа Антона Макаренка: український та європейський контексти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20913
|
Назва: | Формування готовності майбутніх хореографів до застосування проєктних технологій у професійній діяльності |
Автори: | Ткаченко, М.В. |
Ключові слова: | хореографічна освіта майбутній хореограф проєктні технології педагог-хореограф |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Посилення значущості професійної компетентності педагога-хореографа
у школі чи позашкільному закладі освіти в теорії та методиці професійної
хореографічної освіти зумовлене усвідомленням очевидності того, що
організувати успішну навчальну діяльність вихованців, керувати творчим
процесом може лише той фахівець, який уособлює особистісні якості
балетмейстера, організатора, вихователя та духовного наставника, і водночас,
володіє потужним методичним інструментарієм для здійснення своїх
професійних обов’язків. З огляду на це, перед педагогами-хореографами постає
важливе завдання щодо опанування сучасними навчальними технологіями у
професійній діяльності, які забезпечать результативність навчання танців тих,
хто цього прагне.
Організація професійної діяльності хореографа в середовищі культури і
мистецтва викладені у працях А. Ваганової, К. Голейзовського, А. Мессерера,
Н. Тарасова. Значний внесок у вирішення проблеми підготовки майбутніх
учителів хореографії, їх професійних умінь здійснили Л. Андрощук, О. Бурля,
Ю. Громова, О. Реброва, Ю. Ростовська, Т. Сердюк, Н. Таранцева, Т. Чурпіта,
Д. Шариков та ін. Привертають увагу і дисертаційні дослідження, наприклад,
дисертації А. Алферової, А. Бруснициної, М. Боголюбської, Е. Валукіна,
В. Нікітіна, В. Нілова, О. Шевнюк та інших дослідників, які присвячені
проблематиці хореографічної освіти. |
Опис: | Ткаченко М. В. Формування готовності майбутніх хореографів до застосування проєктних технологій у професійній діяльності // Слово і справа Антона Макаренка: український та європейський контексти: матеріали ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16-17 березня 2023 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 16-17 березня 2023 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 284-286. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20913 |
Розташовується у зібраннях: | Слово і справа Антона Макаренка: український та європейський контексти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|