DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21392
|
Назва: | Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів |
Автори: | Ігнатенко, М.М. |
Ключові слова: | НУШ проектна діяльність AGILE-підхід дизайн-проєкт |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Ми є свідками безперервної і швидкої зміни сучасного світу – нові технології з’являються, стрімко злітають на пік популярності і зникають
не лише у високотехнологічних сферах бізнесу, але й навіть в побуті.
Саме тому компанії, які хочуть бути конкурентоспроможними,
переходять на проектне управління і потребують співробітників, здатних
працювати в умовах невизначеності, великого обсягу різнорідної
інформації і безперервних змін.
У концепції НУШ, а також у новому державному стандарті освіти
враховані актуальні потреби в співробітниках нового типу, і програма
дослідницької та проектної діяльності учнів входить в обов’язкову
частину основної програми ряду предметів. |
Опис: | Ігнатенко М. М. Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 305-308. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21392 |
Розташовується у зібраннях: | Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|