DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21395

Назва: Перспективи використання електронних освітніх ресурсів в дизайн-освіті
Автори: Усенко, О.
Ключові слова: навчання
електронні освітні ресурси
освітні ресурси
дистанційне навчання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У сучасних непростих умовах для нашої держави все більшого розвитку і поширення набувають електронні засоби дистанційного навчання. Перш за все це засоби і технології інформаційнокомунікаційних мереж через систему Інтернет. У цю систему входять засоби для забезпечення комунікації між учасниками освітнього процесу та засоби для предметно-технологічної організації інформаційного освітнього простору та упорядкування процесів накопичення і зберігання різної навчальної інформації. Електронні освітні ресурси, забезпечую рівний доступ до навчальної інформації тим, хто навчається, суттєво покращують інформаційного-комунікативні потреби процесу навчання.
Опис: Усенко О. Перспективи використання електронних освітніх ресурсів в дизайн-освіті // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 314-317.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21395
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
59.pdf375,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок