|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25812
|
Назва: | Пріоритетні напрями управління педагогічним колективом в умовах воєнного стану |
Автори: | Чеботарь, А.А. Бабенко, І.В. |
Ключові слова: | освітній процес педагогічний колектив заклад загальної середньої освіти управління педагогічним колективом |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Чільне місце в діяльності керівника закладу ЗСО у період воєнного стану
займає робота з колективом педагогів. Організація педагогічного колективу
передбачає узгодження та координації менеджером дій всіх учасників
освітнього процесу, що сприяє високій результативності спільних зусиль.
Управління педагогічним колективом ми розглядаємо як, структурний
компонент управлінської діяльності, що полягає в узгодженні мети, завдань,
засобів та результатів роботи усіх працівників закладу освіти відповідно до
вимог сучасного суспільства та потенційних можливостей освітнього
середовища.
Нагальними питаннями в управлінні освітнім закладом в умовах
воєнного часу є: відсутність необхідних рекомендацій, розробка ефективних
курсів для педагогів щодо дій в умовах воєнного часу; відсутність постійного
механізму одночасного функціонування різних форм здобуття освіти в одному
класі, освітньому закладі, громаді; відсутність рекомендацій щодо дій
керівників освітнього закладу та педагогічних працівників у разі руйнування
чи пошкодження освітнього закладу; відсутність рекомендацій щодо
орієнтованих дій освітніх закладів, працівників закладів освіти, органів
управління освітою, які опинилися у тимчасовій окупації; |
Опис: | Чеботарь А. А., Бабенко І. В. Пріоритетні напрями управління педагогічним
колективом в умовах воєнного стану // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 248-250. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25812 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|