DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26622
|
Назва: | Особливості використання TEACCH в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Пахомова, Н.Г. Губарь, О.Г. Олефір, О.І. Дрозд, Л.В. |
Ключові слова: | ранній аутистичний спектр корекційна допомога інноваційні технології TEACCH інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | Постановка проблеми. Останнім часом спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей з розладом аутистичного спектру (РАС). Інклюзивна освіта, яка передбачає навчання таких дітей у загальноосвітніх закладах, вимагає від педагогів володіння ефективними методами та стратегіями. Оскільки особи з РАС відчувають значні труднощі в соціальній взаємодії, комунікації та поведінці, система TEEACH надає інструменти для розвитку цих навичок, що є критично важливим для їх успішної інтеграції в інклюзивне середовище. |
Опис: | Пахомова Н. Г., Губарь О. Г., Олефір О. І., Дрозд Л. В. Особливості використання TEACCH в умовах інклюзивного навчання. Гуманність у контексті сталого розвитку: виклики і перспективи : Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, Україна – Земмерінг, Австрія, 11-14 березня 2025 року). Львів. ЛНУ імені Івана Франка. 2025. С. 262-268. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26622 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|