DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Концептологія в системі гуманітарних наук >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4119
|
Назва: | Сутність поняття “професійна підготовка” в ієрархії цілісної структури загальних, особливих, якісних і атрибутивних його ознак |
Автори: | Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | професійна підготовка підготовка майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз сучасних концептуальних підходів до особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя спрямовується на виконання двох завдань: перше – визначення понятійної основи, що сприяє поясненню функціонування взаємопов’язаних компонентів цієї підготовки; друге – прогнозування особливостей її функціонування, які до цього часу не вивчалися.
Якість теорії (прийнятність її теоретичних тверджень) визначається можливістю перевірки висунутих нею гіпотез з допомогою емпіричних досліджень. Аналіз спостережень або експериментів дає змогу встановлювати точні факти і співвідношення змінних. Точна наукова термінологія опису функціонування компонентів особистісно орієнтованої професійної підготовки є визначальною ознакою емпіричного підходу. Досягнення цього є можливим шляхом формулювання робочих визначень у вигляді опису точних методів для пояснення становлення і розвитку кожного з понять, що розкривають професійно-педагогічну діяльність вчителя, структуру його особистості і професійної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4119 |
Розташовується у зібраннях: | Концептологія в системі гуманітарних наук
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|